niek-op-pad.reismee.nl

Uit beleefdheid stop ik met schrijven!

Zondagmorgen ben ik om half twaalf weer in Virty Le Francois en om twaalf uur, loop ik weer naar Bar Maxi voor het schrijven van mijn reisverhaal. Naast mij zitten twee mensen op leeftijd en ik ben een kwartiertje aan het schrijven, als ik een vraag van deze Ierse dame krijg over mijn IPad. En binnen de kortste keren zitten we lekker met elkaar te kletsen. Het wordt nog gezelliger, als ik na het drinken van mijn thee een glas wijn aangeboden krijg en daar zegt een Pelgrim geen nee op. Uiteraard bied ik hen ook een glas wijn aan en zodoende kan ik het schrijven wel vergeten, want als ik van plan ben weer verder te gaan, krijg ik de volgende vraag al weer toegeworpen. Uit beleefheid stop ik maar met schrijven, want van het schrijven komt toch niets meer van. Harry en zijn vrouw zijn, met hun Camper naar het vaste land gekomen om vakantie te vieren. Zij rijdt en Harry wijst de weg. Ik schat ze rond de 75 jaar oud en hij is een grappig oud baasje en zij is een vriendelijk vrouwtje dat van alles van mij wil weten. Harry heeft weinig verstand van techniek en zit een beetje onhandig met zijn mobieltje sms'jes te maken, maar ziet het allemaal niet zo goed meer. Om twee uur wordt het toch weer eens tijd om te vertrekken, ik nog geen km gelopen. Na het nemen van foto's van Harry en zijn vrouw nemen vriendelijk afscheid en wensen elkaar een goede reis toe. Gr. Niek.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!