niek-op-pad.reismee.nl

Samen op de fiets door Rreims!

Het jammer dat jullie het niet gezien hebben, op een heel klein Bataves fietsje, met onze onderwijzer door Reins aan het fietsen zijn en dan ook nog tgen het verkeer in.Hein die net zo gek is als ik zelf, sprong met zijn leeftijd van 67 gewoon bij mij achter op de Fiets. Ik moet eerlijk zeggen dat deze fiets minstens 25 jaar oud was en het redelijk goed over de Kazijen vol hield. Op een gegeven moment moest Hein toch van de fiets springen, om het tegemoet komend verkeer te ontwijken. Daarna hebben we het grootste deel van onze tocht over de stoepen gereden, omdat het te gevaarlijk werd!

Hein heeft deze fiets geschonken aan het Kooster waar wij overnacht hebben. Het koste nog wel enige moeite, om de congierge er van te overtuigen, van het nut hiervan, maar uiteindelijk mocht hij toch achter blijven.

Op dit moment zullen jullie nog even op de foto's moeten wachten, want het adres waar ik verblijf hebben ze wel internet maar geen Wifi.

Reacties

Reacties

Tilly Down Under

Wel neefje als echte Nederlandse, na een van mijn visits in Brabant moest ik natuurlijk een fiets! De eerste keer dat ik op m'n fietske ging in Cape Jervis met een 'helmet' op want die moeten we op onze kop hebben, ging het helemaal mis. De weg ging 'n beetje omhoog en ik viel gewoon van m'n fietske. Heb nog niet opgegeven want de fiets gaat mee naar Tasmania, de toekomst!!!
Fantastische verhalen keep it up xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!