niek-op-pad.reismee.nl

De kok kent zijn vaak!

Dat Jos technisch was had ik al meegekregen of het nu gaat om verbouwen van oude boerderijen, huizen of het in en uit elkaar sleutelen van oude Engelse motoren het maakt niet uit. Maar dat hij daarnaast ook nog een Volleert kok is wist ik niet. Parelhoenders met spek. Wat moet ik hier als simpele Hollandse jongen van denken? De combinatie met rijst en een heerlijk opgemaakte salade is perfect. Biertje uit de streek erbij en de avond kan niet meer kapot. Het wordt weer een gezellig avondje en ik kan iedereen, die een keer in het noorden van Frankrijk wil logeren, adviseren bij Jos langs te gaan. Oh wat ik nog vergeten was te vertellen: Helaas voor Jos zijn de pups van de hond dood geboren, maar de katten varen hier wel bij. De hond van Jos is volgens mij de baas over de katten en dit laat ze duidelijk merken. Maar ook zoogt zijn de oude en jonge katten en dit is heel apart om te zien. Jammer dat ik hier geen goede foto van kon maken. Maar het wordt tijd om naar mijn Afrikaanse ruimte te gaan, voor een laatste nachtje en morgen weer vroeg op want ik wil zaterdag in Reims aankomen. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!