niek-op-pad.reismee.nl

Illegaal verblijf in het Hotel

Het hotel dat Bart en Carla geboekt hebben, voor een prijs van € 60,= voor twee personen per nacht, ziet er een beetje oudbollig uit, maar zou voor een Pelgrim voor een nachtje, prima geschikt zijn. Maar er was voor mij helaas geen plaats meer, volgeboekt dus ik zal weer de straat op moeten. De Eigenaar van het Hotel van Bart en Carla heeft nog wel een alternatief voor € 90,= per nacht maar daar kan deze Pelgrim niet mee leven. Er zit niets anders op om bij Bart en Carla in bed te kruipen. Nu is Bart nogal gesteld op zijn privacy en al ben ik zijn beste vriend, mij naast Carla neerleggen gaat hem toch iets te ver. Maar al snel sluiten we een compromis en ga ik op mijn veldbedje achter hun bed liggen. Prima oplossing en het past bij de beurs van een Pelgrim. Maar voor we naar bedje gaan laten we ons in dit hotel, door eerste klas koks heerlijk verwennen. En het wordt weer eens een uitzonderlijk gezellig avondje. Overigens voelde ik mij net als een dief in de nacht die betrapt kon worden en heb heel stilletjes mijn slaapspullen naar de eerste verdieping gebracht. En dan naar bedje, maar niet voordat Bart nog een lekker wijntje ingeschonken had. Ik denk wel dat de Hotellier het spelletje door had, maar heeft hier niets van gezegd. Best wel een beetje spannend. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!