niek-op-pad.reismee.nl

Bedankje voor alle leuke reacties

Beste mensen, Bedankt voor alle leuke reacties en Thijs ik krijg alles goed binnen. Het vakantiepark was inderdaad Les Etoilles en Thecla ik zal kijken of ik dit spul kan krijgen? Daarnaast zou ik ook de mensen willen bedanken voor de vele sms'jes die ik krijg. Ik zal hier uiteraard op reageren. Ook ben ik erg in mijn nopjes met de persoonlijke telefoontjes. Ik kan op mijn weblog zien dat mijn verhalen, goed gelezen worden, misschien hebben jullie nog een persoonlijke vragen of zijn jullie nog benieuwd naar zaken die ik zelf de Revue nog niet heb laten passeren. Als ik er tijd en ruimte voor heb en de beschikking over een Wifi aansluiting zal het geen probleem zijn om hier op te reageren. Op dit moment zit ik in het zuiden van Belgie en trek binnen een paar dagen Frankijk in, daar zij de mogelijkheden erg beperkt en zal het wel eens voor komen dat ik geen reisverhaal kan schrijven. Gr. Niek

Reacties

Reacties

Petri van den Bogaard

Hallo Niek,

Erg leuk om je verhalen te lezen, al heb ik soms geen tijd
om alles te kunnen lezen is daar altijd vriendlief om me op
de hoogte te houden.
Heel veel succes verder met je tocht ga zo door!

Groetjes,

Van het zangeresje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!