niek-op-pad.reismee.nl

Bezichtiging van Huy

Na een simpel ontbijt, in mijn Auberge, waar ik voor Pelgrim begrippen een geweldig mooie twee persoons kamer kreeg, wordt het tijd een een kijkje te gaan nemen in het centrum van Huy. Een geweldig mooie kathedraal, een kasteel en een heel rustiek museum , dat echter tussen 12 en 14 uur gesloten is. Helaas dan maar wat foto's schieten en verder. In Huy wordt ik aangesproken door een zeer charmante dame. Bij het voorbij lopen kijk ik haar lang in de ogen aan, en net op moment dat ik haar uit het oog verlies, draait zij zich om en komt naar mij toegelopen. Het blijkt een lerares te zijn en ze heeft een heel klein stukje van de route gelopen. Het was een bijzonder leuk en kort gesprek en ik ben weer verder gelopen. Nog geen tien minuten later zat ik mijn een Belgisch stel langs de kant van de weg lekker te kletsen en men wilde alles over de route en het doel van mijn reis aan de weet te komen. Kan ik u een stukje weg brengen was de vraag, maar ook dat heb ik hen verteld dat, dit absoluut de bedoeling is. Ik heb nog een foto van hen gemaakt en het werd tijd om richting Adenne te gaan. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!