niek-op-pad.reismee.nl

Ondanks het feit dat ik last heb van mijn wreef, bereik ik Huy

Rond de klok van 13 uur bereik ik het plaatsje Nandrin. Gelukkig zit er een kroegje waar ik even kan rusten. De belasting op mijn rechter wreef kdoor de stijle afdalingen begint zijn tol te eisen. Uiteraard dien je naar lichaam te luisteren en heb ik mijn rechter voet 1 1/2 uur omhoog gehouden. Inmiddels 17 km afgelegd vanaf Esneux, ik schat dat het nog ruim 20 km naar Huy is. Overigens spreken de Belgen deze naam uit als Hoei. Ik begin rustig aan te lopen over een vlak weggedeelte en heb besloten, hier st. Jacobspad even niet te volgen. Op een of andere manier krijg je de adrenaline in je lichaam om verder te gaan en bereik ik rond de klok van 7 uur Huy. Vandaag op de kopaf 38 km gelopen, eigenlijk net iets te ver, maar op een of andere manier heb je de drive om door te lopen. Gr. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!