niek-op-pad.reismee.nl

Onverwachts gezellig op het Vrijthof

Andre mijn zwager heeft mij in het centrum van Maastricht afgezet, tijd dat ik aan mijn verslagen ga werken. In een gezellig kroegje neem ik buiten op het terras plaats en ga als het wat frisser wordt binnen in een hoekje aan tafeltje zitten. Hier heb ik van niemand last. Een uurtje later wordt mijn aandacht gevestigd door en stel dat nieuwsgierig, aan de bar staat te kijken wat ik aan het doen ben en roep dat ik nog even met mijn huiswerk bezig ben. Direct daarop krijg ik een biertje aangeboden en als ik klaar ben met mijn laatste verhaal kom in in contact met Wendy en Patrick, geboren Maastrichtenaren en nog even genieten van de laatste vakantie dagen. Na een paar biertjes wordt het echt gezellig en ik leer het lekkerste bier van België drinken. En ik moet ze gelijk geven! Carolus bier uit Mechelen steelt inderdaad bij mij de show. Een heerlijke afdronk en een hoog alcohol gehalte van een procent of 8 à 9 voel je goed en doet wonderen! Mijn reis naar Santiago komt uitvoerig aan bod en Wendy en de barman gaan buiten steentjes zoeken, die ik mee moet nemen naar Spanje om daar achter te laten. Ik hoop dat dit niet al te vaak voor zal komen wat mijn rugzak zit na gisteren op 15 kg. Ik blijf het steeds weer mooi vinden, om nieuwe mensen te leren kennen die je nog nooit eerder gezien hebt en waar je mee aan de praat raakt. Wendy schijnt paranormale gaven ontwikkeld te hebben en doet een aantal voorspellingen die mij doen blozen. Wendy en Patrick nog bedankt voor de mooie avond die ik met jullie doorgebracht heb. Kom zeker nog een keer een Carolus drinken. Gr. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!