niek-op-pad.reismee.nl

Afscheid in Geleen doet pijn!

Na een heerlijk avondje uit, bleef iedereen in Geleen slapen. Gelukkig stond de caravan nog voor de deur en kon Jeroen in de huiskamer slapen. Vandaag wordt het een belangrijke dag route 2 staat op het programma. De route van Geleen naar Reims en Jeroen ons zoon zou een stuk meelopen. Om zeven uur ging de werker en de voorbereidingen zijn in volle gang. Even nog links en rechts wat geld overmaken de papieren in orde maken en kijken of Jeroen allles bij zich had? Om eten uur heeft Marij het ochtendontbijt klaar en ze hebben nog een verrassing voor mij in petto! Beetje vreemd is dat ik Marij moet helpen met nog een tafel, volgens mij moeten we hier toch met achten aan kunnen zitten, maar ok ze we weten wat ze doet en ik help haar met een extra tafel erbij te zetten. Om half tien komen in ineens de kinderen van Andre en Marij binnen gewandeld. Ze zijn speciaal voor mij van Denbosch overgekomen om Mij uit te zwaaien. Ik moet toegeven dat ik hierwel een brok van in mijn keel kreeg. Sakia komt rechtstreeks uit de nachtdienst, wat ik heel bijzonder vind en dan ook nog even de moeite nemen om naar Geleen te rijden doet mij echt goed. Ook Stephan heeft de moeite genomen om mij uit te zwaaien. Gewoonweg geweldig. Om half elf wordt het dan echt tijd om te vertrekken en gaan we onze rugzaken pakken. We worden uitvoerig uitgezwaaid en tot het laatste moment worden de handen omhoog gestoken. Niek en Jeroen

Reacties

Reacties

Frans

Hoi Niek,

Het echte werk gaat nu echt beginnen. Veel succes en bon voyage!

Frans

PS: Je hebt toch wel je sandalen bij je?

Piet Hermans

hllo Niek,

Ik wens je veel succes voor de tocht, ik blijf je volgen.

Groetjes, Piet Hermans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!