niek-op-pad.reismee.nl

Het laatste avondmaal:

Het is zaterdagmorgen en ik moet vroeg uit de veren. Ik heb mijn zus Marij en mijn zwager Andre gisteren op bezoek gehad op de camping voor een bbq die ik georganiseerd had met veel kunst en vliegwerk. Een geluk, er zit in het plaatsje Wijlre waar de Brandbierfabrieken staan een uitstekende slager, die mijn kokkunsten aanzien hebben gegeven! Maarja zoals ik al zei vroeg uit de veren, de tent voor de caravan opruimen en zorgen dat onze sleurhut, in Geleen terecht kwam, zodat Andre deze zondagavond weer mee terug kon nemen, naar Lith. Om halfelf stond ik op de Forsytsiastraat in Geleen op de stoep en na een lekker bakkie koffie, samen met Andre, werden uiteraard de elektrische fietsen uit de garage gehaald om nog wat extra inkopen te doen. Ook moest er iets geregeld worden voor het avondeten, want dit moest iets speciaals worden. Ik had met Trudy en de kinderen afgesproken een afscheidsdiner te geven, samen met Andre en Marij. Om acht uur stond iedereen in volle ornaat klaar en liep ik rechtstreeks naar een Wok restaurant op de markt in Sittard. Je zag de gezichten van de kinderen betrekken, toen we voor de deur stonden, maar al snel kregen ze in de gaten dat dit een geintje van mij was en liepen door een van de beste restaurants van Sittard. Het was maar goed dat we gereserveerd hadden, want alles zat vol en dit was een goed teken! Het is werkelijk een geweldige avond geworden en ik heb zelden zo goed gegeten. De opmerking die Andre maakte als was het laatste avondmaal, zal hopelijk niet kloppen, maar het menu zal de komende tijd wel wat eenvoudiger zijn. Gr. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!