niek-op-pad.reismee.nl

Een geintje op zijn tijd moet kunnen!

Soms kan ik het niet laten om even lekker te dollen, van avond was mijn beste vriend Bart aan de beurt om voor de gek gehouden te worden, overigens met medeweten van zijn vrouw. Heerlijk om onder genot van een glas wijn of een biertje de avond te besluiten. En hier horen traditiegetrouw de nootjes bij. Dus een heel scala aan nootjes werden er door mij op tafel gezet, maar toen ik de voorraadkast opentrok stonden de borrelnootjes en de hondenbrokken van onze hond Zoé naast elkaar en ik kon het niet laten, een bakje met hondenbrokken op tafel te zetten. Het was niet de eerste keer dat Bart geproefd had van hondenbrokjes en op een gegeven moment nam Bart een handje hondenbrokjes, net op het moment ik met onze Frank aan de telefoon. Carla en ik konden onder luid gelach net voorkomen dat Bart ze naar zijn mond bracht. Natuurlijk krijg ik dit nog een keer terug betaald, in welke vorm ik zou het niet weten, maar een ding is zeker, we hebben er alle drie hartelijk om kunnen lachen. Gr. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!