niek-op-pad.reismee.nl

De Ossemannetjes

Gisteren zijn de Ossemannetjes op de camping verschenen, altijd gezellig als Bart en Carla er zijn! Natuurlijk was er wel wat werk aan de winkel, want sinds ze de Caravan verkocht hebben, zijn ze aangewezen op de tent, maar niet getreurd, het meest luxe bed wat je je maar kunt bedenken is aangeschaafd om prinsheerlijk te kunnen pitten! Overigens wel leuk om te vertellen, is het feit dat Bart en Carla amper nog in hun Toyota Aygo konden zitten, laat staan nog door de achteruitrijdspeigel naar buiten konden kijken.Helaas had hij zijn Biertender niet bij maar voor de rest komen ze niets te kort. Ben vandaag even bezig geweest het een en ander te regelen voor mijn zoon Jeroen, zodat hij aanstaande zondag goedbeslagen ten ijs kan vertrekken en ik mijn onderbroeken, die hem overigens veel te groot zullen zijn niet af hoef te staan. Dan maar even Klaas mijn buurman bellen of hij nog een goede rugzak voor Jeroen heeft en Elke even instrueren wat hij allemaal mee moet nemen. Zatardag komen de kinderen naar Limburg en gaan we met zijn alleen nog een lekker hapje eten, want voorlopig zal ik ze de komende 3 à 4 maanden niet meer zien! Nu ik dit zo schrijf moet ik toch wel een traantje wegpinken, maar uiteraard zullen we via de mobiele communicatie en mijn dagjournaals contact blijven houden en ik ga kijken of ik ze in de herstvakantie over kan laten komen. Ik verwacht dan ergens in de buurt van de Pyreneeën te zitten. Morgen ga ik toch maar weer eens een flink eind wandelen, de voeten doen het goed en je kunt hier heerlijk lopen. De weersverwachtingen zijn goed, vroeg uit de veren en er maar weer eens op uit. Gr. Niek. P.s Gisteren heeft Bart mijn IPad meegenomen en ik kan weer eens fatsoenlijk kijken hoe mijn teksten er uit zien.

Reacties

Reacties

John, Emmy en Isa Hendriks

Hallo Niek,

We zitten samen gezellig jouw verslagen te lezen. Fantastisch om mee te kunnen genieten van jouw tocht. Door jouw verslagen krijgen we een goed beeld van hoe je gevoel moet zijn tijdens de vele kilometers. We wensen je uiteraard veel succes maar vooral plezier toe op je verdere tocht!
Heel veel groeten van de familie!
John, Emmy en Isa Hendriks

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!