niek-op-pad.reismee.nl

Op audiëntie in het verzorgingstehuis in Beek

Zaterdag 23 juli, ook 's-morgens lig ik er nog uit op de server van Reismee! Lastig ik heb al wat telefoontjes gehad, waarom nog geen nieuwe verslagen zijn? Dan toch nog meer even terug naar bed. Om elf uur heeft Andre het ontbijt klaar en kunnen we vertrekken naar Beek waar we gewacht worden in het verzorgingstehuis, waar mijn oudste zus Marij werkt. Eerst even nog langs meneer Pastoor voor een stempeltje in mijn Credential. Andre heeft de elektrische fietsen al klaar gezet en ondanks het feit dat ik me hiervoor nog veel te jong vind, moet ik eerlijk toegeven dat dit toch wel heerlijk fietsen is. Rond de klok van half een komen we in Beek aan, op de afdeling van Marij zitten ze al op de Pelgrim te wachten, je kunt zien dat Marij het hier al uitvoerig over gehad heeft. Uitwast zal ik toch met een aantal mensen op de foto moeten. Marij merkt al heel snel op dat een van de bewoner niet zo blij is dat ze nog niet op de foto staat en het is een aardigheid om te zien dat Marij niets ontgaat. Ook met deze bewoner wordt een fioto gemaakt samen met de Pelgrim! Wat me overigens opviel is, dat dit een geweldig mooi verpleeghuis is. Andre zei tegen mij na het zien van de ontvangstruimte, waar een mooie bar in stond, ik denk dat ik me vast in laat schrijven! En nu op naar Schin op Geul, waar Trudy samen met Nieke onze dochter al een paar dagen op de camping staat. In een mum van tijd staan we in Valkenburg en Andre geeft aan dat zijn suikerspiegel aan de lage kant is, dus wordt het tijd voor de inwendige mens. Aan de kant van de Geul nemen we plaats in een restaurantje, vlak bij een bruggetje met een herdenkingsteen uit de 2e wereld oorlog. Hier zijn de Amerikanen als eerste in Valkenburg de Geul over gestoken. En nu op naar de camping waar ik de komende week zal vertoeven , om vervolgens volgende week zondag mijn reis naar Santiago te vervolgen. Gr. Niek

Reacties

Reacties

Hans Waagmeester - Pelgrimhuis

Hoi Niek,

Geniet even van je rust en je gezin!
We zijn nog een fietssleuteltje kwijt. Heb jij die nog?
Laat maar even weten!

Hartelijke groeten,

Hans
06-26780435

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!