niek-op-pad.reismee.nl

Verrassende actie voor Isa!!

Na mijn fiets escapade ben ik op tijd naar bed gegaan. Om 8 uur had de eigenaar van het Pelgrimshuis, waar ik van nacht geslapen heb, het ontbijt al klaar. Hans is samen met zijn vrouw vijf jaar geleden een bed & breakffast begonnen. Zelf hebben ze de Pelgrimstocht naar Santiago een aantal jaar geleden vanaf Le Puy gelopen. Bij mijn aankomst gisteren ben ik zeer kritisch geweest over de prijs van de overnachting. Ik wil niet alleen zo eenvoudig, maar ook goedkoop mogelijk leven uit overtuiging dat dit bij een Pelgrimstocht hoort. Dus onderhandelde ik over de prijs, Hans zei dat dit wel goed zou komen en ik moet toegeven dat hij dit meer als voldoende nagekomen is. Van morgen kreeg ik van hem te horen wat de prijs was € 30,= maar hier is het verhaal nog niet ten einde. Heel genereus gaf hij mij te kennen dit bedrag op de rekening van het stroofonds tnv Isa over te maken. Ik heb hem direct het nummer gegeven dat ik van Gerard Ekelmans gekregen heb. Heel bijzonder dat je dit mee maakt, Hans nogmaals bedankt!

Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!