niek-op-pad.reismee.nl

Aankomst in Roermond

Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik niet te veel moet bouwen op mijn Google Gps, met name als je de routes wilt lopen, waar ik van houd. Ongerepte natuur en omgeving, met een landelijk karakter. Heerlijk die rust om je heen zo min mogelijk verkeer en genieten van de omgeving. Hierdoor kom je tot rust. Vandaag de vierde dag van mijn tocht 31 km gelopen, iets meer dan ik gedacht had, maarja ik heb wel genoten. Vanavond slaap ik onder de Kathedraal van Roermond, je zou dit zelf moeten beleven, ik zal middels foto's een inpressie proberen te geven. Moet je je voorstellen onder een kerk te slapen? De Deken kwam van avond binnen en ik heb gezellig met hem zitten te praten. Ik denk dat ik morgen een pauze inlas om mijn voeten een dag rust te gunnen, je moet naar je licham luisteren hebben ze mij verteld. De blaren blijven opspelen, vandaag had in er een, zo groot als een half ei, maar ik ga gewoon door, wetende dat ik volgende week in het Geuldal een weekje rustig aan kan doen. Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!