niek-op-pad.reismee.nl

Geweldig fijne mensen:

Om Kwart over een bereik ik Neer, iets aan de late kant. Het is nog best een stukje lopen naar de Vilgert, het ligt helemaal aan de andere kant van Neer, dicht tegen de Maas. Op nummer zes aanbeland sta ik voor een geweldig mooie Vila met een prachtig aangelegde tuin en bel aan. Ik zie moeder Coenen de deur open doen en pa Coenen komt van de andere kant. Gastvrij wordt ik ontvangen en met enige trots wordt het huis geshowd. Het voelt als van ouds en met enige trots toont pa Coenen het parachute springen van zijn Vrouw Mia, die dit voor haar 65 verjaardag gekregen heeft. Met Marcel de zoon van Thijs en Mia heb ik altijd een speciale band gehad. Marcel heeft nu samen met Hugo, ook een oud medewerker van mij, een goed lopend bedrijfje opgericht gebied van LMR of beter gezegd portofonie,mobilofoons en trunkingsystemen. Vroeger was dit een onderdelen van van den Broek , echter paste dit niet bij de corbusinnes van Van den Broek en we hebben dit onderdeel overgedaan aan Marcel en Hugo. Prsoonlijk ben ik enorm trots wat ze in een korte tijd bereikt hebben. Marcelheeft naast het feit dat hij een heel gedreven commerciant is ook nog een aantal hobby's, een hiervan is vliegtuigen, maar een andere hobby is, om samen met zijn vader te gaan schieten met een pistool. Samenzijn ze lid van een schietvereniging en ik ben vandaag uitvoerig geïnformeerd over hun schietkunsten. Jammer dat Marcel vandaag moest werken, maar ik kom zeker nog een keer terug. Na afloop is Thijs met mij, met het voetveer mee overgevaren en heb ik mijn weg voort gezet richting Rijken, Swalmen en daarna Roermond.

Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!