niek-op-pad.reismee.nl

Op naar de familie Coenen in het Plaatsje Neer

Half acht uit bed, even lekker douchen, een hapje eten en daarna via Helden en Roggel op naar het plaatsje Neer. Onderweg nog even een paar foto's door gestuurd, omdat er in Helden iemand zijn Wifi vrijgegeven heeft. De eerste 6 km zitten erop en onderweg mijn linker schoen even uit moeten trekken. Er zat een heel klein schep steentje in. In het vervolg eerst schoen checken alvorens je ze aandoet is geen overbodige luxe. Alleen is het nu steeds de vraag of de pijn van blaren is of toch van iets anders. Maar nu vlug naar Neer! Niek

Reacties

Reacties

Anne Marie (van de chili con carne!)

He Pelgrim, hoe staat het er mee? Ik heb besloten om de Jacobsschelp bij de buitenlamp te laten liggen. Een aanwijzing voor andere pelgrims die een slaapplaats zoeken en misschien voor jou op de terugweg!!
Hoe is het bij St Christoffel in Roermond?
Luister goed naar je zelf en maak genuanceerde kilometers! Goeie reis verder

Johannes uit Bakel

Niek,

Heimwee krijg ik naar jouw geweldige avontuur.
Toen ik je in De Mortel voorbij reed kon ik het niet laten om hem in de berm te parkeren en je een paar km tegenmoet te lopen. Het was heel bijzonder temeer omdat ik ook al een paar keer Santiago gedaan heb. Super !!! Genieten van alles en iedereen dat is mijn advies. Wij zullen je blijven volgen.
Groeten uit Bakel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!