niek-op-pad.reismee.nl

Emile loopt met mij mee!

Tijdens het lopen heb je veel tijd over om na te denken over het leven, zeker gezien het feit dat 2010 geen makkelijk jaar geweest is! Mijn vriend Emile kwam als eerste in mijn gedachte naar voren. Ik Vergeet nooit meer zijn telefoontje op die bewuste middag, toen hij letterlijk tegen mij zei, nou Niek het is einde oefening ze kunnen er niets meer aan doen, ze hebben me opgegeven. Minuten lang kon ik geen woord meer uit mijn mond krijgen. Gelukkig werd ik naderhand door mijn vriend Frans Boon gebeld, die op verzoek van Emile de opdracht gekregen had mij te ondersteunen, na het horen van dit slechte nieuws. De titel Emile loopt met mij mee, heb ik gekozen, omdat ik nog regelmatig aan hem moet denken en hem mis, vooral de mooie momenten die we samen met hem gehad hebben, maar ook de typische dingen die hij kon zeggen of zaken waar hij zich aan kon storen. De betrekkelijkheid van het leven komt met dit soort gebeurtenissen weer eens naar boven, de waan van de dag zorgt er jammer genoeg dat je niet al te lang stil kunt blijven staan bij de betrekkelijkheid van het leven! Maar toch ben ik hierdoor wel anders gaan denken over een aantal zaken. Ik hoop en vertrouw erop, dat mijn reis ook een vorm van bezinning zal worden en mij de rust en ruimte zal geven die ik nodig heb in de weg die ik nu ingeslagen ben. Niek

Reacties

Reacties

Nachtzuster Sas

Het is maar goed dat je van die brede schouders hebt! Zowel bij leven, als we je nodig hebben, zijn die schouders er om uit te huilen en steun te geven! Voor de dierbare die niet meer in ons midden zijn, is het ook erg prettig. Want anders zitten ze daar met zijn alle zo krap naast elkaar. Al deze beschermengels zullen met je mee reizen en je behoeden en beschermen tijdens je toch!

Dikke kus van de nachtzuster!

Tilly van Hooren

Hi Niek, heb net je bericht gelezen van je vriend Emile,weet helemaal niets van de omstandigheden, het enigste dat ik wil zeggen is ga met je gevoelens en nu in English "Make sure you are "certain" what you wish for" and the Universe will give it to you!!!! xxxxxxxxxxxx je nichtje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!