niek-op-pad.reismee.nl

Wat kan het leven toch mooi zijn

Genietend van het beeldig mooie weer zit ik hier te genieten aan de kant van een klein beekje ergens tussen Liessel en Helenaveen. De stroopwafels die ik onlangs uit Oijen meegenomen heb komen nu als maagvulling goed van pas. Een uurtje geleden hebben Bart en Carla mij weer afgezet in de hoofdstraat 58 te Liessel, jammer dat we geen gelegenheid hebben gevonden om ergens nog een bakkie koffie te drinken, maarja ik hoop dat we hier de volgende week nog tijd voor hebben als we in het Geul dal staan in het zuiden van Limburg. Gisteren avond kreeg ik nog een sms'jes van mijn nichje Marianne. Ze gaat mijn actie voor Isa steunen. Volslank zoals ze op dit moment is geeft ze per afgevallen kg een euro en dit komt nu al neer op zo'n slordige 40 kg. Dus heb ik gisteren mijn vriend Gerard Ekelmans maar eens gebeld voor een rekeningnummer. (1404.34.879 t.n.v stg Rotary Oss e.o inzake steun actie Isa ) Ik heb haar terug geschreven dat wij volgend jaar met de Carnaval de slankste personen zullen zijn die daar rond lopen. Maarja alle gekheid op een stokje het wordt tijd dat ik naar Helenaveen vertrek anders vind ik van avond bij mijn schoonzus Annemarie de hond in de poot! Niek

Reacties

Reacties

Marianne

Lieve Niek,
Bedankt voor het rekening nummer, maar ik stort pas als jij op de plaats van bestemming bent en dan hoop ik dat er nog wat eur"'s bijkomen. Heel veel succes en ik hoop dat het je brengt wat je er van verwacht, ik ga je op de "voet"volgen.
Lieve Knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!