niek-op-pad.reismee.nl

Nog eenmaal genieten van mijn eigen bedje

Na afloop van het feestje gisterenavond werd ik thuis afgezet in Lijthoijen, om nog even te genieten van mijn heerlijke bedje. Wij zeggen altijd er gaat niets boven je eigen bed. Daarnaast kwam dit eigenlijk geweldig goed uit, want om 8 uur lag ik al bij dochter Elke op de behandeltafel om aan mijn blaren te laten behandelen. Mijn zwager Andre die regelmatig bij mij in het tuinhuisje overnacht, kwam enigzins verbaasd binnen gelopen, toen hij mij op de behandeltafel zag liggen. Hee wat doe jij hier was zijn eerste vraag, maar ik heb hem gerust gesteld. Nu nog even vlug kijken hoe de route naar Maasbree eruit ziet en hoeveel km het ongeveer is? Mijn GPS geeft 19,5 km aan, we zullen een kijken of dit starks overeenkomt met mijn Runkeeper? En nu opschieten het is tien uur en Bart en Carla staan voor de deur om mij naar Liessel te Brengen.

Niek

Reacties

Reacties

Elke

En hoe staat het met de voetjes, ging het wat beter?
Groeten aan mijn tante from maasbree!x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!