niek-op-pad.reismee.nl

Nog even doorbijten en dan op naar mijn feestje!

De blaren beginnen hun tol te eisen, dus even nog langs de Drogisterij in Bakel om nog even wat aanvullende Compeet te halen en daarna richting Deurne. Als ik morgen bij mijn broer in Maasbree wil eindigen zal ik vandaag toch een redelijk aantal km moeten lopen. Om halfzeven bereik ik Liessel, om precies te zijn heb ik 23,03 km gelopen, geen slechte prestatie ondanks ik het zelf zeg. Nu nog snel ergens een hapje zien te eten. Midden in het dorp zit een cafetaria en ik zal eens kijken wat er op het menu staat. gezien het feit dat ik me voorgeneomen heb gezond te eten betsel ik een maaltijdsalade met Tonijn. De man en vrouw die dit petit restaurant exploiteren zijn van chineese afkomst, het ziet er allemaal erg schoon en netjes uit. Ik krijg voor een bedrag van € 7,= een geweldige hoeveelheid rauwkost voorgeschotelt met een klein beetje Tonijn, beetje magertjes maarja wat wil je voor dit geld!

En dan de verrassing van de avond:

Het feit wil dat de vrouw van mijn beste vriend Bart vandaag jarig is, ze wordt 52. Ik had natuurlijk een paar dagen laten kunnen vertrekken maar dit kwam in mijn schema niet goed uit. Dus leek het Bart en ondergetekende een goed idee om mij in Liessel op te laten halen. Zo gezegd zo gedaan, dus om halfnegen stond Bart zijn zoon voor de deur die mij keurig netjes in Oss afleverde. Natuur waren ze allemaal verrast, vooral Carla. Met de auto hebben we exact 1 uur en 10 minuten over gereden.

De consequentie van dit verhaal is natuurlijk wel dat bart mij de volgende dag op het zelfde punt moest afzetten.

Niek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!