niek-op-pad.reismee.nl

Het ontbijt

Johan is al vroeg uit te veren en heeft en geweldig ontbijtje geregeld. Nog even een foto schieten in mijn logerkamertje en dan wordt het weer eens tijd om te vertrekken. Eerste doel is om te kijken of ik van de pastoor in Gemert een stempeltje kan krijgen in mijn Secredial? Nog even een lekker bakkie koffie en dan gaan we er weer op uit, richting Maasbree en vandaag nog een verrassing maar hier kan ik nog niets over schrijven want dan is de lol er vanaf.

Oh ja dat was ik bijna vergeten, ik moet bij Piet en Berta nog even langs om een foto e maken, dat ben ik gisteren vergeten.

Reacties

Reacties

Marij !

He broertje,

Ik kom net thuis van mijn werk ( 13.30 )
Dus snel even kijken hoe jouw 1e dag verder verlopen is ?
Leuk dat je bij Oom Piet en tante Bertha bent geweest , dat zal Ma zeker ook op prijs stellen.

Gisteren had ik een avonddienst , na het nuttigen van de warme maaltijd blijven we soms met de clienten wat napraten aan de grote tafel die midden in de huiskamer staat van onze afdeling ( psychogeriatrie )

Het is altijd een kunst de clienten weer te boeien met wat nieuws . Zo ontstaan gesprekken waarin wij als team proberen te werken aan geheugen training .Het geeft tevens aflleiding en we lachen er heel wat af.

Dus dacht ik , laat ik vertellen over mijn broer die aan zijn pelgrimstocht begonnen is en nog slechts 2800 km heeft tegaan !
Ik verbaasde me over de reacties zoveel interesse van deze doelgroep te krijgen. Een client vroeg of jij ook op je tocht door Beek zou lopen ? En de volgende vraag was of je dan ook een bezoekje kon brengen aan mijn afdeling ??? (Sommige ouderen zijn zelfs nog nooit Limburg uit geweest.)
Ik weet natuurlijk niet wanneer je vanuit Geleen weer wilt vertrekken naar Schin op geul maar dat hoor ik wel .
Vanochtend heb ik dit verhaal besproken met mijn collega ( activiteiten begeleider ) Nu willen wij jouw op onze afdeling graag gaan volgen op reis.!
Voorzien van foto ( met jouw geliefde hondje voor de boerderij) en plattegronden hoe de reis verder verloopt .
Toevallig komt binnenkort iemand die dezelfde reis heeft gemaakt hierover verslag doen.

Misschien is dit ook een idee voor de afdeling Krommenhoek ?
Het kan Ma door de moeilijke periode heen helpen , wanneer mensen om haar heen op de hoogte zijn van jouw reis?

Dan vandaag veel loop plezier gewenst .

een dikke knuffel van je zus .

Tilly en Diny de Lange-Valckx

He MArij en Niek en andere familie leden,

Wat bijzonder leuk om op deze manier ineens zulke mooie berichten van jullie te kunen lezen.

Het ga jullie goed en veel liefs uit Heerhugowaard

Tilly en Diny.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!