niek-op-pad.reismee.nl

Mooi weer en de oliebollen smaken goed.

25 km verder ben ik aangeland in het centrum van Uden, ik ga me zelf eens verwennen met een paar lekkere oliebollen. Mijn mailtjes en sms'jes heb ik net beantwoord. Ik ben bang dat ik er niet ga redden met mijn accu capaciteit. Ik heb mijn noodstroom voorziening van Varta denk ik thuis laten liggen en het is nog 15 km naar Johan en Simone. Krijg steeds leuke reacties van mensen die de actie voor Isa willen ondersteunen, worden wel eisen aan mijn prestatie gesteld. Het geen inhoud dat mensen als ik het haal het bedrag willen verdubbelen. Ook van mijn moeder, zij sponsort €50,- en verdubbeld het bedrag als ik heelhuids thuis kom! Dus pak ik maar snel de biezen. Overigens heb ik mijn eerste blaar al weer door moeten prikken. Maarja een kleinigheidje blijf je houden. Tot ziens in het mooie Gemert

Reacties

Reacties

Wil

Fijn,dat we je nu kunnen volgen.Lesly en ik wensen je veel succes en kracht om deze tocht te volbrengen.
Er is in Europanu zoveel regen gevallen, dat het voor de komende weken, toch welbeter weer moet gaan worden. We duimen voor mooi weer.
Hartelijke groeten, Wil en Lesly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!