niek-op-pad.reismee.nl

Vertrek uit Lithoijen

Het is half zeven in de morgen en het wordt tijd om uit bed te gaan even nog vlug onder dedouche en dannog een hapje eten, want Klaas de buurman staat om half acht voor de deur om mij uit te zwaaien. Even nog evenhet gewicht van mij rugzak bekijken, 14 kg moet eigenlijk nog wel iets uit maar dat ga ik de komende week bekijken. Het weer is redelijk en regenkleding is niet nodig, wel zijn er stevige wolken aan de lucht, opnaar Heesch, mijn 1e tussenstop bij mijn kleine zusje Yvette en mijn zwager Han. Onderweg nog een telefoontje van Ma gehad, ze ie heel moeilijk te verstaan. Ze klonk weer heel verdrietig, ik had het er heel moeilijk mee. Gisteren heb ik van haar een aandenken meegehad, de ring die ze van haar 1e man gehad heeft, hij hangt nu samen met de heilige christoffel, aan een kettinkje om mijn nek. Cadeautje van mijn broer Frank, die mij er aan moest herinneren, dat Oma van Hooren, die ook altijd bijgelovig is geweest en mij zou bijstaan op mijn lange reis.

In Heesch aangeland om 09.45 uur zo'n 10,16 km mooi tempo in 1.48 uur. Benen doen het goed nu alleen nog even mijn rugzak goed instellen. De schoenen gaan uit en Yvette heeft een paar lekkere appelflappen gehaald, dus goed voor de inwendige mens. Nu nog even een foto van Yvette, Han en de kinderen en dan weersnel door naar Gemert, via Nistelrode, Uden en Boekel om uit eindelijk bij mijn collega Johan van de Ven en zijn vrouw Simone uit te komen en het nieuwe huis in te wijden. Ik heb de eer als eerste in hun nieuwe huis te mogen slapen. Dus snel mijn schoenen aantrekken en op naar Gemert.

Niek

Reacties

Reacties

Willie en Jolanda

Wow, echt goed hoor, dikke pluim. Succes.

Elke

Hey daddy,
wat heb je een mooie reisblog! dit geeft me een fijn gevoel zo kan ik je toch een beetje in de gaten houden;)
Good luck en ik zie je de 30ste in Limboland;)

kus uit lithcity!

Reno

Hey kerel,

En kun je al staande slaapwandelen, haha.
Lisa en ik gaan ons inlezen aangaande Cerebrale Parese. Uiteraard steun je je beste vriend en aanhang bij dit geweldig initiatief. Zowel aan de financiele als de emotionele kant.
Pas op, ik houd je in de gaten.

Groetjes Reno

Tilly van Hooren

Hallo neefje,
Wat een fantastic doel en het zal je een hele andere uitkijk geven aan het leven na je 2000 of zo km lopen in de verschillende landen!!! Ik wil graag bij houden hoe het allemaal gaat Niek en ben bijzonder trots op je!!!! Love from Down Under xxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!