niek-op-pad.reismee.nl

Namur

Mooie Maori dames

Reacties

Reacties

Tilly van Hooren

Dat zijn onze buren, wat een klein wereldje he Niek, blijf genieten!!!!!
Wij gaan woensdag voor een week op een Houseboat op de Murray River varen, kijk er echt naar vooruit, wat vissen, misschien Yabbies ik zal het je wel laten weten.
Veel succes xxxxxxxxxx

johannes ( Bakel )

Dag Niek,
Gisteren terug gekomen van mijn fietstocht naar de Middelandse Zee en nu eerst even de site van Niek doornemen. Ik kan geen andere woorden vinden dan "een vorm van jalözie" bekruipt mij bij het lezen van je ervaringen. Geweldig goed verwoord en op papier gezet! In een van de reacties las ik ook dat het de pelgrimstocht nu pas echt gaat beginnen wat ik zeker onderschrijf. De zin en onzin des levens begint steeds duidelijker te worden daarvan ben ik overtuigd. Ik blijf je met zeer veel intresse volgen, groet JOHANNES

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!